3 Mart 2013 Pazar

İlksen Kobak :)


17 Temmuz 1985 yılında İzmit'te doğdum. İlkokulu 50. Yıl Cumhuriyet İlkokulu'nda , Ortaokul ve Lise'yi Özel Atafen Lisesi'nde okudum. Hacettepe Üniversitesi Amerikan Kültürü ve Edebiyatı ve Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Halkla İlişkiler Bölümü'nü bitirdim. Aynı zamanda Hacettepe Üniversitesi'nden Pedagojik Formasyon Eğitimi aldım.

NLP, Yaşam ve Öğrenci Koçluğu, EFT ve Reiki alanlarında eğitimler aldım ve almaya da devam ediyorum.

Fotoğrafçılık, antropoloji, edebiyat ve yazı yazmak özel ilgi alanlarım. Aynı zamanda müzik dinlemeyi çok seviyorum.

Çocuklarla birlikte olmaktan çok keyif alıyorum ve onlardan her geçen gün yeni şeyler öğreniyorum. Öğrencilerimi çook seviyorum. :)

Tipik bir yengeç burcuyum :)

Yaşamaktan keyif alıyorum ve her anın tadını çıkartmaya gayret gösteriyorum. :)

Kocaeli İzmit'te bulunan Özel Conkbayırı Koleji'nde İngilizce Öğretmeni olarak , yine İzmit'te bulunan Doğal Yaşam Merkezi'nde ise Yaşam ve Öğrenci Koçu olarak görev yapıyorum. Aynı zamanda Özgür Kocaeli Gazetesi'nde haftalık yazılar yazıyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder